Beste Vastelaovesvierder van Susteren,
Ik heb zo’n idee dat jij wilde weten of je het bij het juiste eind had! Ik zal je maar snel uit je lijden verlossen. De oplossing ligt redelijk voor de hand….
Op de eerste plaats zie je een bureau. Midden in beeld staan 2 billen die geregeld tijdens carnaval worden gedragen en als laatste zie je een tentje.
Het goede antwoord:
Met een beetje fantasie (dat mag wel met carnaval) kun je daar Bureau + Kont + Tent van maken. BureauKontTent = Buro Kontent.
Doel van de advertentie?
Probeer eruit te springen en stel jezelf een doel. Print uitingen zijn nog altijd van onschatbare waarde voor veel doelgroepen en kunnen stevig bijdragen aan het behalen van bedrijfsdoelstellingen. Normaal gesproken plaats je een advertentie om producten / diensten te tonen (omzet verhogen), bekendheid te genereren of aan het imago te werken. Daarnaast kun je advertenties ook gebruiken om te informeren, overtuigen of amuseren. Mijn doel is om je te overtuigen en bewust te maken van de impact van een advertentie.
Of je nu wel of niet al van Buro Kontent hebt gehoord, je hebt een groot aantal stappen doorlopen om dit te kunnen lezen.
- Vastelaovesgezèt de Graasbörger gekocht (met de intentie om leuke verhalen te lezen / Sportclub Susteren te steunen)
- Gebladerd en gestopt bij deze advertentie (blijkbaar viel het op)
- Advertentie gescreend en begonnen met ontcijferen van het raadsel
- URL gelezen en actie ondernomen
- Gewacht tot de pagina is geladen en gescrolld tot deze zin
Met een oplage van <2.000 verwacht ik niet dat 100 mensen deze pagina direct gaan bezoeken. Ik hoop echter wel dat jij nu bewuster naar advertenties kan kijken en wellicht kan inzetten voor je eigen werk.
Voor diegene die me nog niet kennen, mijn naam is Kevin Hoffmans en ik ben in januari 2017 gestart met Buro Kontent. Een creatief marketingbureau dat bedrijven kan helpen om zich online als ook offline te laten zien. Naast de dagelijkse werkzaamheden wil ik dit jaar meer bloggen over verschillende thema’s zoals online marketing updates, social media marketing, videotrends, websitedata en cases. Mocht je interesse hebben, dan kun je je inschijven op mijn nieuwsbrief.