Crossmediale campagne rondom 30-jarig jubileum Keijbeck

KevinNieuwsLeave a Comment

Keijbeck Buro Kontent
Image

De hele maand november stond bij Keijbeck Opleidingen in het teken van het 30-jarig bestaan. Een open dag, gratis proeflessen, pakketkortingen en 5 dagdeals werden in het leven geroepen om het jubileum te vieren. Om dit aan zoveel mogelijk relevante mensen kenbaar te maken, is een grote crossmediale campagne gestart.

Wellicht ben je er niet aan ontkomen, maar november was een echte feestmaand voor Keijbeck. Op 3 november vond een open dag plaats met gratis proeflessen voor alle voertuigen. De hele maand november zijn er hoge pakketkortingen op 8 rij-opleidingen en op 5 dagen in de maand wordt via een nieuwsbrief een unieke dagdeal doorgestuurd. De volgende kanalen zijn ingezet om zoveel mogelijk bereik en conversie te creeƫren.

Extra pagina's op keijbeck.nl
Om de doelstellingen te behalen, heb ik speciale actiepagina's aangemaakt op keijbeck.nl. Op keijbeck.nl/30jaar staat alle info over de actie's en kun je je gelijk inschrijven. Het design op de site heb ik gelijk gehouden met alle designs op uitingen zoals. Er waren dan ook meerdere doelen.

  • Inschrijvingen op proeflessen
  • Bezoekers trekken naar open dag
  • Inschrijvingen op actiepakketten
  • Inschrijvingen op nieuwsbrief

Half september is de campagne gestart met uitingen op de 'owned media'. Vervolgens zijn op verschillende tijden in aanloop naar het jubileum onderstaande zaken gepubliceerd:

  • Persbericht op eigen (en andere) sites
  • Actiepagina vermelden in slider op homepagina
  • Flyer verspreiden in en rondom de Gemeente
  • Inzet Letro reclame-zuil in Susteren (gifje van 7 seconden)
  • Aanmaken Facebook-evenement
  • Facebook-campagnes
  • Organische Facebookberichten
  • Organische LinkedInberichten
  • Organisch bericht binnen Google Mijn Bedrijf
  • Google Adwords
  • Nieuwsbrief versturen
  • Gebruik maken van influencer
  • Inzet van medewerkers als ambassadeurs

De maand is nog niet voorbij, maar ik kijk nu al tevreden terug op de campagne. Het bereik was enorm en de gebruikers converteerde ook op de site! Een analyse is hierin heel belangrijk om in de toekomst de verschillende kanalen op een juiste manier in te zetten. Op naar het 40-jarig jubileum!

Deel dit artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *